Storm

Idag har det varit storm och regn och jag har inte gått utanför huset pga detta. Är det såhär även imorgon tänker jag trotsa det och gå ut ändå. Jag gillar storm och regn.

Hur som helst, skrev ju igår om mitt onda öra som jag lyckades bränna här om dagen. Imorse skrek jag när jag kände på mitt öra och insåg att jag kunde flytta på något där inne. Fet blåsa: cheeeeck. Alltså det här med solande medför enbart bekymmer för min del. Nu är det nog med sommar för det här året, TACKAR!







P.s. Måste tacka personen Liz som kommenterade mitt förra inlägg! Jättesnällt att du tipsade om det, tyvärr jobbade jag så hade ingen möjlighet att titta :( Men tusen tack iaf, blir så glad av att människor är så snälla! D.s


Kommentarer
Postat av: marie

fy fan vad äcklig blåsa, förlåt.. men fy fan. HAHA :D sjukt?!!! :D

2010-08-24 @ 04:30:30
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hört talas om solkräm?

2010-08-25 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0