Christmatbreak

Igårkväll körde jag tjejerna till skolan så de kunde medverka i deras skolas konsert. Sedan stannade jag där för att beskåda detta spektakel, beredd på att börja gråta för det gör jag väldigt lätt vid den här typen av tillställningar men icke. Kanske var det för dåligt, heheh. Allsång med välkända julsånger var det också, jag höll käften. Idag har jag under tiden E har simmat traskat runt på Harvard Square för att köpa julklappar. Klapparna till tjejerna är nu klara och det bör jag väl tacka Urban Outfitters för. Vilken fantastiskt affär med fantastiskt roliga grejer. Nu ska jag bara hitta nåt till syrran med, kul att hennes present till mig kostar 80 dollar... Pappa, vill du vara med och sponsra en fin julklapp från din ena dotter till din andra, just let me know. Mitt kort gillar när det kommer in lite cash på kontot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0