Andra familjen

Tidigare ikväll hörde familj nummer två av sig. Familjen bestod av mamma, pappa samt tre barn. Den äldsta var 5 och de andra två var tvillingar som snart var 2, vilket är lite för smått för mig. Mamman var dessutom hemmafru, och att ha en mamma springandes runt mig hela tiden hemma när jag ska försöka ta hand om barnen skulle bara kännas jättejobbigt. I övrigt lät allting bra, men dessa två (väldigt viktiga) saker gjorde att jag direkt kände att det inte var något för mig.

De ville ha telefonintervju imorgon, men jag skickade mail direkt och tackade för intresset men sa att jag tyvärr måste tacka nej.

Nu är det helg och jag antar att jag inte kommer få någon ny match de kommande dagarna, men hoppet kvarstår! Jag går ständigt runt med ett pirr i magen, det här är verkligen fruktansvärt spännande!


Kommentarer
Postat av: Petra

Men oj vad knäppt! Hur kommer det sig att du önskade Denver? Jag menar, jag älskar det som fan nu men jag hade ju inte direkt planerat att åka hit :P

Klimatet här är nog det bästa av allt och människorna!

Man blir liksom aldrig trött på vädret. Visst kan det vara snö och kallt men det vara bara några dagar, sen blir det varmt igen, och sen kallt. osv. haha Och så är ju faktiskt colorado den staten med mest soldagar om året. Hela 300 stycken! Sommaren här var underbar, sol och bad och jag har aldrig varit så brun någonsin.

Sen så är alla människor här otroligt trevliga, sociala, relaxed och uppriktiga. :)



Om det är något mer du vill veta så är det bara att fråga på :)

2010-01-30 @ 01:39:07
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej !



Nej, jag har inte bestämt mig riktigt än.. Hoppas du får en ny match snart.

Lycka till !

2010-01-30 @ 10:25:52
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Hejsan, vad kul att du gillar min blogg :)



Försöker göra den intressant för er som läser. Hoppas du får en familj snart, när hade du velat åka föresten?



Lycka till med allt, kram

2010-02-01 @ 02:42:21
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Petra-Mitt Liv I USA

Ja det tycker jag absolut! Jag åker ju inte ens snowboard eller skidor och jag trivs ändå superbra!

Sommaren är jättebra, sol hela tiden varmt och skönt men samtidigt så slipper man luftfuktigheten. Så ingen klibbig svettig äcklig värme här inte! :)



Jag har precis förlängt med 6 månader ja. Hade gärna förlängt längre men känns inte så lönt. Famijen ville att jag ksulle stanna ett år till men eftersom min lilla flicka börjar kindergarden nästa år så betyder det att jag hade jobbat ca 2 timmar om dagen. Jag jobbar endast 30 timmar i veckan som det är och det är ganska tråkigt ibland :P



Hoppas att du hittar någon bra familj nu då! :)

2010-02-03 @ 18:45:39
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0