Sista detaljen nu

Idag ringde en tjej från STS (organisationen jag åker med) och sa att hon hade fått ett mail från kontoret i USA där jag har blivit granskad nu i veckan. Dom ville veta lite mer detaljer runt mitt läkarintyg tydligen, och framför allt min lilla incident när jag bröt handleden i september. Det enda jag sa var i princip när det hände, att jag inte lider eller har några men av det nu (vilket helt inte stämmer men whatever) samt vilka mediciner jag åt. Sen sa hon att hon skulle maila tillbaka mina svar till USA direkt.

Vidare sa hon att detta gör att jag troligtvis är ute på "marknaden" (alltså att min profil visas) för familjerna redan på torsdag. Helt galet! Jag kan, om jag har riktig tur, ha hittat en familj redan den här veckan. Detta är förstås ytterst otroligt egentligen, då man nog ska ha extrem tur om man hittar dröm-familjen första dagen. Det kan ju samtidigt, om jag har en jävla otur, dröja flera månader. Detta gör att det är lite svårt att förbereda sig på något just nu. Jag har mest bara panik :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0