Fortsatt sjuk

Minst lika produktiv dag idag som igår. Jag har med andra ord inte rest mig upp ur sängen. Eller jo, Joe kom ner vid 19.15 och sa att jag minsann måste äta någonting (det hade jag visst inte gjort på hela dagen) och efter mycket övertalning gick jag upp en stund. Ungarna tyckte att jag hade tappat massor i vikt (HA HA). Dom vet minsann vad man säger till en sjuk Cill för att få henne på bättre humör. Typiskt att jag inte trodde dom. Imorgon har kidsen skolavslutning och som det ser ut nu kommer jag inte att medverka. Suger lite faktiskt. Känner ändå att vi borde göra nåt för dom så ska försöka ta mig upp tidigt och sen kanske baka en kakjävel åt dom. Vi får se. Orkar mest ingenting nu.



Kommentarer
Postat av: Martin

Krya på dig, kompis!

kram

2010-06-09 @ 18:06:38
Postat av: Pet

katten då :( tråkig att höra men mycket fin bild iaf <3

2010-06-09 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0