Måndag: check

Nedräkning till fredag nu fan! Då ska det tydligen firas midsommar. Än så länge är vi 3 svenskar, haha. Bra drag! Men det blir troligen fler + förhoppningsvis Tonje (VIP-gäst trots att hon är norsk) Anyways, jobbdagen har varit förjävla bra faktiskt. Hade grabben från 10-16 men tiden gick sjukt fort. Kanske beror på att han sover 2 gånger på den tiden men ändå. Han är den finaste killen ever! På riktigt. Resten av tiden har jag typ lekt i en koja som tjejerna gjorde inomhus. Fett mysig faktiskt.

Ikväll har jag hängt downtown med Anna. Gjorde egentligen ingenting. Drog en sväng till Urban Outfitters (enda affären som är öppen efter 21) Sen har vi mest traskat runt, tittat lite, fotat lite, hängt lite, druckit lite juice och tittat på fula killar som spelade fotboll. Men då kände vi att det failade och vi bestämde oss för att åka hem. Nu är klockan efter midnatt men jag ska nog inte sova ännu. Börjar tydligen inte förrän 18.00 imorgon. Det känns som att jag borde ha missförstått detta men jag sover tills någon bli tjurig imorgon så får vi se. Planerar att genomföra lite shopping imorgon med, men det är ju så äckligt jävla varmt i det här landet så man vill inte ens vara utomhus. På riktigt så är det fruktansvärt just nu. Saknar snö och minusgrader och min vinterjacka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0