Men beerpong eller?

Som sagt, helgen bestod av lite fest. På fredagen hängde jag och Anna på vårat favoritställe och hookade sedan upp med våra nya american mates, Mike och Nick. (Mike heter Nathan i min mobil bara för att jag så gärna vill ha en amerikansk killkompis som heter det, verkar coolt sådär. Eller mest för att jag är kär i Nathan i One tree hill men whatever.) På lördagen var det hemmafest i en lägenhet downtown. Jag och Anna mötte upp Sofia, drog dit och möttes av en hel del au pairer + en hel del annat folk. En hel del folk = ett jävla liv. Slutade med att polisen knackade på dörren och så var partyt slut. Gjorde i och för sig inte för mycket. Jag och Anna drog och hängde med våra nya amerikanska kompisar istället, körde lite beer pong och sånna väldigt amerikanska grejer. Varför kör vi aldrig beer pong hemma? Ska vi göra jämt från och med när jag kommer hem :D





Helt ovetandes spelade jag tydligen in en film också. Typiskt bra! Anna tjurar i soffan och säger "men dom är dum i huvudet". Tänker på Malin Ö när jag hör Anna prata, för på deras språk heter det ju inte "dumma i huvudet" utan "dum i huvudet" trots att det är fler ;)

 

P.s Vi var inte osams på riktigt. D.s

P.s 2. Hejdå! D.s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött!

2010-06-16 @ 20:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0