Fredag

Fredagen var rätt soft. Kristin och Dennis jobbade så jag och Lucy låg mest i sängen hela dagen, kunde gladeligen se LHC-matchen på datorn. Sweet med vinst och grejer! Mindre sweet att titta själv på matchen via datorn på andra sidan jordklotet när man helst av allt bara vill vara där och uppleva det på riktigt. Well, det är ju tyvärr bara inse att jag faktiskt inte kommer vara där på riktigt förrän säsongen 2011-2012. SJUKT!

På kvällen drog jag och Krillan ut och åt på restaurang. Förjävla fin sushi! (Nej Martin, denna kan inte ens i närheten mätas med den i Göteborg!) Proppmätta drog vi hem och Kristin somnade framför tv:n och jag senare med datorn på magen i sängen. Tydligen skapligt utmattade...






Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser gott ut

2010-03-28 @ 08:42:11
Postat av: Martin

Men lugn nu.. du ska inte "hypea" amerikat så mycket och tro att de gör allt bättre än lilla svedala! :D

trilla ner från pinnen och bli lite kritisk nu istället :)

2010-03-29 @ 12:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0