Lilla bakisen

Jag jobbar. Tydligen. Jobba ikväll = softa hemma i soffan med Anna. Det är bara lillkillen som är hemma och han sover, så vi har precis ätit (i soffan vilket man inte får hehehe) Blir fan ingen ansträngande kväll idag, inte. Det blev det visst igår istället. Startade kvällen med att möta upp Kristin, gå till nåt event där Emma var. Stod inte på listan, lyckades komma in, drack gratis vin. Vidare mötte jag upp Anna, åt sushi, köpte öl och vin, intog en bänk, söp, drog till krogen, kom inte in (Anna är inte 21 ännu), blev tjuriga och hatade USA :D Sista utvägen var för Anna att ta mitt körkort och försöka komma in på det, vilket vi lyckades med. WIN! En kvart senare gick sedan jag in på mitt pass och sen stod vi där med varsin öl i handen, minst en timma senare än planerat men vafan...

Första krogbesöket i Boston: Check!
Se en hel del snygga grabbar på samma plats: Check! :D



SKÅL OCH HEJ, HA EN TREVLIG SÖNDAG DÄR HEMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0