Sol az

Trodde det var ett skämt när jag tittade på termometern under dagen idag. Alltså vadå 42 grader? Haha! Det är antagligen första gången i mitt liv som jag upplever en sådan hetta. Helt sinnes! Den senaste tiden har det verkligen varit något fruktansvärt varmt här. Så tänker man att det är kväll, klockan är 21.00 och att man nog kan gå ut och softa lite, så kollar man på termometern och så är det 25 grader och man dör när man går ut då med. Jag vet inte riktigt hur detta kommer sluta för lilla mig som har lite problem med att överleva allt som är över +17. Well, det återstår att se.

Jag frågar mig själv varje dag varför en familj som denna inte har en fet pool. Drömde till och med att de hade en här om natten, så gärna vill jag ha en! Tror jag ska köpa mig en sån där plastpool som jag kan svalka mig i. Vore förjävla trevligt! Ska nog ha att kolla vidare på det som ett av helgens projekt.

Kommentarer
Postat av: Anna

AHAHHHHAHA PLASTPOOL, du är bäst. Puss

2010-05-28 @ 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0