Bra blogg man har

Lagom bra uppdatering senaste tiden, som kompensation ska jag nog uppdatera varje dag den här veckan. Med min självdiciplin får vi väl se huruvida jag kan stå fast vid det eller inte.

Helgen är över och jag har jobbat 10-18 lördag och söndag. Trots det hann jag med Martins fest i lördags och det var ju en trevlig tillställning som höll på fram tills klockan typ 06.30 för vissas del (självklart även min). Sen skulle man ta taxi hem vid 08.30 för att vara redo för jobb samt födelsedagskalas för Frank vid 10.00. Men jag skötte det som vanligt bra trots omständigheterna och när Frank öppnade min present sa han "oh, I like it. Go play with it." Det kändes extra bra.

Nu leker han för sig själv medans jag kollar på Sveriges skönaste familjer. Ska ta en dusch och sen kanske involvera mig själv lite mer i lekandet också. Han har ju fått så fina hockeymål :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0