ReTARD

Idag gick jag till ticket-affären som finns här där jag bor. Tycker jämt att det är jobbigt innan jag går dit för det känns som att jag alltid är där och han som jobbar är en sån där typiskt fin kille. Första gången jag köpte biljetter stod vi och pratade ganska länge och de gångerna efter det har jag alltid tagit med mig nån för att gå dit. Idag var Joe med. Och så Frank förstås, lillgrabben på snart 2 år som tyvärr är tillräckligt begåvad för ens bästa och pratar alldeles för mycket. Där står jag i ticket-affären och frågar vad en biljett till Bruins vs NY Rangers kostar på lördag. 89 dollar är det billigaste får jag till svar. Inser direkt att jag står inför ett val - antingen gå själv eller inte gå alls. Aldrig i livet att Anna skulle betala 89 dollar för en hockeymatch liksom. Dock en jävligt bra sådan bör ju tilläggas! Så där står jag och dividerar med Joe "I can't go to the game ALONE and sit there like a retard", varpå Franklin lutar över disken, tittar på fina grabben och säger "CICI IS RETARD!" Alla dog, framför allt jag. "Ok, Franklin, let's leave. Thanks, byyye!" Jag får gå på hockey en annan dag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAAHA, skön kille!

2010-10-21 @ 12:11:11
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: pet

hahahahha!

2010-10-21 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0