Shopping

Inhandlade visst en ny North Face-jacka i tisdags. Fick lite, lite ångest efteråt men det var ju faktiskt ett nödvändigt köp. Min trasiga skinnjacka eller min kortärmade jeansjacka känns lite sådär när det blir höst sen nångång. En ny klocka köpte jag för ett tag sen också. Dessa två saker är nog typ det bästa (och dyraste) jag shoppat här hittills. Ny klocka vankas för övrigt igen om 2 veckor. Varför är det så äckligt kul med ny klocka egentligen? Mår typ skitbra jättelänge av det :D





Kommentarer
Postat av: ellen

snygga köp! blev det dyrt?

2010-09-24 @ 23:39:46
Postat av: Rebecca

Hejsanhejsan!

haft en trevlig kväll? :)

2010-09-24 @ 23:57:52
URL: http://rebeccaasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0